Najjednoduhšie sa k nám dostanete podľa plánu nižšie.

V smere od centra Spišskej Novej Vsi choďte po Letnej ulici, stále rovno, smerom na západ, von z mesta. Pri železničnom priecestí neprechádzajte cez neho, ale držte sa vľavo na hlavnej ceste. Prejdete cez okrajovú časť obce Smižany. Keď sa dostanete na križovatku pri železničnom podjazde, odbočte vľavo, smerom na Čingovský kopec. Pod ním však odbočte do ľava, smerom k rieke Hornád do obecnej časti MAŠA. Odtiaľ choďte stále po asfaltke, podľa plánu nižšie, ktorá vás dovedie k pohostinskému zariadeniu Nováková chata. Odtiaľ už pokračujte podľa nákresu v pláne.

Pri ceste z Popradu po vstupe do obce smižany odbočte na prvej križovatke smerom na železničný podjazd a pokračujte rovno smerom na Čingov. Od odbočky na Mašu pod čingovským kopcom pokračujte podľa popisu vyššie.

Ak cestujete do Spišskej Novej Vsi vlakom alebo autobusom, najjednoduhšie sa k nám dostanete taxíkom. Ako cieľ vašej cesty žiadajte Novákovú chatu na Košiarnom briežku. Stanovištia taxíkov sú na železničnej i autobusovej stanici a taktiež pri hlavnej pošte v centre mesta.